Layout by

1 lut 2016

M&A: Gakkou Gurashi! Wydane w Polsce?!



Witam!
Nie wiem czy kojarzycie tę uroczą serię, która pochodzi z sezonu letniego 2015. Opowiada ona historię 4 dziewczyn, członkiń Klubu Szkolnego Życia. Przeżyły one apokalipsę zombie i mieszkają obecnie w samowystarczalnej szkole. No właśnie i tu pojawia się pytanie, po co komu tak zaopatrzona szkoła? W każdym razie seria opowiada o życiu dziewczyn po apokalipsie i ich próbach życia "normalnie" biorąc pod uwagę nietypowy stan jednej z nich.

Jeśli mam być szczera, w pierwszym odcinku autorzy nas nieco strollowali - przez cały odcinek wygląda to jak zwykła komedia szkolna. Różnice można też zauważyć w 1 i 2 OP do serii



Osobiście zaczęłam ją oglądać ze względu na ładną kreskę a opisu nie przeczytałam, więc koniec 1 odcinka mnie troszkę zszokował :p I chciałam więcej ale niestety to było w momecie gdy zaczęli to wydawać i musiałam czekać tydzień na 2, 3... odcinek.
Kombo Lolitki + Zombie + Psychologiczny Podtekst + Komedia to radość dla moich oczu i umysłu :3
To świetne połączanie MOE + odrobiny GORE (w późniejszych odcinkach). Pokazuja ona nie tylko ich beztroskie życie, jak by się mogło wydawać w pierwszych chwilach ale też kwestię psychologiczną. W końcu kto by trochę nie zwariował po tym jak wszyscy twoi przyjaciele zmienili się w krwawe, ludożercze potwory? 

Oczywiście w anime występuje cenzura i zdaje się, że manga będzie o wiele lepsza dla fanów GORE. Ale jeśli ktoś lubi taką słodycz to droga wolna, pod względem fabuły nic mu nie ubywa, choć spotkamy się z "tymi bohaterami", którzy mają wielkie szczęście i nie umierają.
PS.: Moja ulubiona postać to Ebisuzawa Kurumi:



No ale to już nie na temat w każdym razie przejdźmy do sedna 10 marca 2016 roku wyjdzie 1 tom mangi Gakkou Gurashi autorstwa Kaihou Norimitsu i Chiby Sadoru. A wyda go nie kto inny jak moje kochane Waneko, oni wiedzą, co chcę czytać :3



Oto kilka wycinków z magi i anime, żebyście mogli ocenić kreskę:















Co osobiście sądzicie o tej serii? 
Podobała wam się? Lub Czy chcialibyście ją obejrzeć?
Kupicie mangę/przeczytacie?


/ Zamówiłam prenumeratę :)